Suport clienți

Pentru ȋntrebări şi informaţii suplimentare despre produsele şi serviciile noastre ne puteţi contacta prin email la adresa scmelissasrl@yahoo.com, dar şi telefonic la numărul 0744 394 416 sau 0740 321 413, de luni până vineri ȋntre orele 8.00 – 16.30.

Modalități de plată:
Comenzile se pot achita integral prin transfer bancar anticipat sau avans 50% prin transfer bancar și diferența în sistem ramburs, direct la curier, conform notelor de comandă, în contul SC MELISSA S.R.L. deschis la BCR Adjud :
BANCA COMERCIALA ROMANA : RO43RNCB02680088033220001

Modalități de comandă:
Pentru comenzi puteți folosi platforma de magazin online a site-ului mobilamelissa.ro, sau ne puteți trimite un email, conținând datele Dumneavoastră de contact și produsele dorite la adresa scmelissasrl[@]yahoo.com.

Modalități de transport:
Produsele se pot livra prin curierat rapid sau prin serviciul de transport oferit de SC Melissa SRL – contra cost.
Costurile de expediție se stabilesc nominal pentru fiecare comandă în parte, fie că produsele sunt trimise prin curier rapid fie transportul este asigurat de către SC Melissa SRL.
Transportul este gratuit pentru comenzile care sunt livrate pe o rază de 30 km de la sediul fabricii din loc. Pufești – Vrancea, ceea ce depășește această rază va fi un cost de transport suportat de către client.

Informații despre comandă:
Din momentul în care ați lansat comanda, ne ocupam în cel mai scurt timp de solicitarea Dumneavoastră.

Care este procedura : verificăm produsele din comandă, disponibilitatea acestora, rezervăm produsele aflate în stocul nostru, vă contactăm pentru comunicarea termenului și costurilor de livrare.

Informațiile despre comandă se vor trimite pe email. Contactul telefonic se va face doar în cazul în care este necesară lămurirea unor situații specifice. În cazul în care un produs nu este disponibil, cu acordul clientului îl vom înlocui ori elimina din comandă.

O comandă poate trece prin următoarele stări : în desfășurare, în așteptarea plății, în așteptare, efectuată, anulată, returnată, nereușită.

În desfășurare: Comanda a fost preluată de un operator și acesta se ocupă de verificarea produselor.
În așteptarea plății: în cazul în care s-a optat pentru plata prin transfer bancar, comanda va avea aceasta stare până la realizarea efectivă a transferului bancar.
În așteptare: în cazul în care sunt probleme cu un articol din comandă, veți fi contactat de un operator pentru clarificarea situației.
Efectuată: Comanda a fost ridicată de la sediul nostru de către firma de curierat rapid sau de serviciul nostru de transport. Livrarea se va face în următoarele 24/48 ore, în funcție de volumul de lucru al firmelor de curierat.
Anulată: Comanda a fost anulată la cerea clientului.
Returnată: Comanda a fost returnată și s-a încheiat procedura de restituire a sumei aferente comenzii.
Nereușită: Comanda nu a fost transmisă departamentului de vânzări din cauza unei erori de sistem.

Condițiile de retur:
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa renunte la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata prin restituire in contul furnizat de catre Client/Cumparator.

Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).

In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.